Betalen
Je geplaatste bestelling kan op verschillende manieren betaald worden. Kies in de winkelmand de betalingsmethode die je wenst, bijvoorbeeld iDeal, PayPal of MisterCash.
Kies je voor Groei & Bloei lelies of vooruitbetaling, dan krijg je van ons de instructies om het bedrag over te maken. Dit kan 2 dagen langer duren dan bij betaling via iDeal, PayPal of MisterCash.
Verzendkosten
Voor de geplaatste order kunnen wij verzendkosten in rekening brengen. Dit is afhankelijk van het totaalbedrag van de order en/of de locatie waar dit naartoe wordt gestuurd.
Voor verzendingen binnen Nederland zijn de verzendkosten € 6,95 bij een order tot € 69,-. Vanaf deze waarde leveren wij gratis.
Voor België en Duitsland hebben wij een grens vanaf € 150,-. Orders onder dit bedrag hebben een verzendkosten van € 9,-.
Levertijd
Bij tuinen-shop.nl streven wij natuurlijk naar een kort mogelijke levertijd. In het meest ideale geval bestel je een artikel voor 3 uur en leveren wij deze de volgende dag.
Met ruim 3500 artikelen proberen wij de voorraadsituatie zo accuraat mogelijk te houden. De informatie kan je vinden op de productpagina. Meest voorkomende opties zijn uit voorraad en 3-9 werkdagen. Daarnaast zetten wij bij speciale artikelen een aangepaste levertijd. Iets onverhoopt toch niet op voorraad? Dan proberen we je spoedig mogelijk te informeren per mail of telefoon.
Retourneren
Heb je iets besteld en wil je het toch liever niet hebben, of duurt de bestelling te lang? Geen probleem, je kunt je producten terugsturen of de order annuleren.
In het geval van annuleren, halen wij je order en informatie uit het systeem, vervolgens storten wij het bedrag terug op je rekening. Dit kan 1-2 werkdagen duren.
Heb je het product al in huis en wil je het graag terugsturen? Dat is geen probleem, na ontvangst (in goede staat) zullen het bedrag terugstorten op je rekening.
Dat kan dan teruggestuurd worden naar:
Tuinen-shop.nl
t.a.v. retouren
Anthonie Fokkerstraat 18
3772 MR Barneveld
Wij hebben geen antwoordnummer, frankeer je order.
Met wie verzenden wij
Wij maken gebruik van DPD en PostNL om onze voorraad artikelen bij je thuis te bezorgen.
Het e-mailadres wat opgegeven wordt bij de order wordt direct gebruikt om een track&trace code naartoe te sturen. Zo kun je je pakket zelf volgen. (Een pakketcode kan soms pas na 12 uur actief worden.) We leveren daarnaast ook een assortiment met (grote) tuinartikelen rechtstreek vanaf de leverancier, bijvoorbeeld bij tuinkassen, kruiwagens en bepaalde Greenworks artikelen. Hierbij staan vaak afwijkende levertijden en kunnen ook worden geleverd via andere transportbedrijven.
U bent niet thuis bij levering
Als u niet aanwezig bent wanneer uw bestelling bezorgd wordt, dan ontvangt u een bericht van de transporteur dat een pakket is afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Bij leveringen rechtstreeks vanuit de leverancier kunnen vaak separate afspraken gemaakt worden.
Retouren meegeven
Het is niet mogelijk om retouren of ruilproducten gelijk mee te geven aan de vervoerder. Hiervoor gelden andere procedures zoals hierboven aangegeven..